Saturday, December 10, 2011

tips turun berat badan dengan cepat.

salam.

ramai ke yang bercuti hujung minggu ni? ke ada yang rajin buat OT?

saya macam biasa la, ahad kerja bagi Terengganu. kerja dah settle. penat memang penat tapi lagi penat bila nak urus pasal kawen. terkejar situ sini.

crita bab kawen, sebenarnya nasib baikla majlis kawen saya ditunda sebab ayah terlampau busy. tapi majlis tunang saya dulu dipercepatkan sebab ayah terlalu busy jugek. ayah...ayah...hihihihi.

sebab ayah buat surprise macam tu, saya pon kelam kabut la memikirkan badan yang macam apam terlebih baking powder. gebu semacam aje. dan my mom pulak dah tempah baju yang memang kecik se inci dari body asal saya.

ha korang bayangkan saya cuma ade 1 bulan nak kurus time tu.

nak pergi jogging dari pagi sampai malam? mati idup balik pon saya tak kan buat. nak diet gile2? oh tak saya ni bernafsu makan. nak wat lipo suction? rase melampau pulak.

jadi saya berkenalan dengan susu Slim Diet 2 ni.

mula2, saya takut sebab sebelum ni, kalau minum or makan ubat diet, kompem saya pening. tapi, saya try jugak sebab bila ingatkan SD2 ni adalah SUSU. well, u know, saya tak pening pon. rasa sedap sangat susu ni. orang suh minum 4 kali sehari tapi saya rasa nak tonggang je 1 tin tu dalam sehari.

saya tetap makan macam biasa. cuma had kan nasik. ayam, ikan, sate, ketam, ayam kfc, burger (tanpa roti), semua saya bedal. hari -hari saya makan chicken chop, tenderloin steack, sup ekor, sup ayam...dengan kenyang.

tak rase diet pon.

pastu nebes la kunun nak timbang berat badan. saya minum 2 tin, then habis je, saya timbang, toingg!!! berat turun dekat 8kg.

so dekat nak kawen ni saya nak turun kan lagi berat badan, dengan bantuan SD2 yang pastinya...

ni before...chubby ke?



ni after 2 tin SD2..^^



owhkeyy...jangan takut2 nak try. saya akan guide cara minum, macam saya . tak perlu seksa seksi kay.

call/sms saya 019-9920617

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...