Tuesday, November 29, 2011

petua kecilkan lengan.

salam and hi!

bosan dah diet? rasa dah turun berat badan tapi lengan still gemuk. nak pakai baju yang cun2 sket pon susah pasal ketat kat situ. badan pun dah nampak macam body builder, dengan atasnye besar, bawahnye kecik.

tak best kan?

jom tengok apa boleh buat? semestinya dengan bantuan susu Slim Diet 2.
  1. kurangkan pengambilan karbohidrat, tapi maintain pengambilan protein. dengarnya macam tak best kan? tak boleh makan nasik? arghh! boleh tapi tak banyak. boleh makan steak, sate, ayam goreng KFC, McD wut eva.
  2. dumbbell. sila gunakan ini. saya ade 3 set yang sesuai untuk perempuan. mula2, guna yang paling ringan, next week, naik sket dan guna yang lebih berat. ini bukan nak suh timbul otot2 macam Jacob dalam Twilight tu..ni sekadar nak bakar lemak di lengan saja..beli dumbbell yang cantik agar suka nak guna.
  3. ambil susu Slim Diet 2 seperti biasa sampaila kecik kat bahagian tu. senang je kan? 3 steps aje.

Slim Diet 2 ni akan bantu bakar lemak di tempat tak diingini, disamping kurangkan pembentukan lemak baru. protein pon penting untuk bantu bakar lemak, so sebab tu protein penting.

saya berani cakap sebab dah berjaya buat. ramai yang tanya macam mana saya kecilkan sket lengan yang dulu..hum malu nak cakap.

so sms/call je saya secepatnya untuk keterangan lanjut ^^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...