Thursday, December 1, 2011

teknik kurus dengan SD2

salam.

masih ragu2 dan tak tahu macam mana nak buat? korang NAK KURUS tapi MALAS DIET?

konsep penggunaan SD 2 adalah kurangkan karbohidrat dan makanlah yang lain terutamanya protein sepuas hati!



source from google

bagi penggemar STEAK, AYAM KFC, SATE, memang berita menggembirakan.


source from google


apa yang penting, ambil karbohidrat sebanyak 40gram sahaja sehari, dan lebihkan protein. korang akan diberi BUKU PANDUAN yang akan memudahkan korang.

produk yang saya gunakan sebelum ni, memerlukan kita hadkan kalori. memang leceh sebab nak makan yang best2 tu kalorinya tinggi. tapi time diet dengan SD2, saya selalu makan steak dengan gembiranya dan berat turun 7kg dengan guna 2 tin saje.

korang tak perlu selamanya buat macam ni. dah habis susu SD2 yang korang minum ni, stop la diet camni,. leh hidup cam biasa balik dan SUSAH NAK NAIK BALIK.

kelebihannya lagi, saya tak pening pon bila minum SD2 ni. selalunya produk lain, yang lagi mahal pon, sure pening.

jom cuba atau hubungi saya untuk maklumat lanjut. tanya aje, saya tak marah. yang penting, identiti pembeli adalah rahsia. ^^

jangan malu2, call/sms 019-9920617

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...