Monday, January 30, 2012

kenapa BIO REJUV mengecutkan jerawat?



SALAM SEMUA. HARI NI DAH SEBELUM2 NI MEMANG SAYA BUSY SANGAT. BANYAK PERMINTAAN NAK BIO REJUV SKIN CARE NI.

ADA YANG CALL SY JAM 12 MALAM. SAMPAI SAYA INGAT, SAYA MIMPI JE.... HIHIHI.. PADAHAL MEMANG DUIT MASUK ESOK PAGI NYA. ALHAMDULILLAH SEMUA REZEKI ALLAH BAGI.

mari kita lihat salah satu testimonial kat bawah :



selepas 4 hari menggunakan NIO REJUV, jerawat kat belakang badan, dan muka adik ni dah kurang.

macam mana BIO REJUV NI BEKERJA?

untuk pengetahuan semua, BIO REJUV INI DIPERBUAT DARI SUSU ALPHA LIPID. susu alpha lipid ni, memang bekesan menyembuhkan sakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, lelah / asma, sakit sendi, sakit tulang/patah tulang, allergy dan banyak lagi...

alpha lipid ni adalah kolostrum lembu iaitu susu awal lembu. maka, kebaikan dari susu alpha lipid inilah yang di bawa kepada kandungan BIO REJUV SKIN CARE.

sejarahnya, dulu, apabila orang minum susu ALPHA LIPID, saki baki susu yang di gelas tu, akan di sapu ke jerawat kat muka. sebab hasilnya, jerawat akan mengecut. jadi, dari sini, kita boleh mendapat kebaikan susu ni, tapi direct ke kulit, dengan selamat.

1. BIO REJUV, yang mengandungi alpha lipid. adalah colostrum. dalam colostrum ada IMINOGLOBULIN G (Ig G). Ig G ini adalah antibodi , yang akan makan dan musnahkan segala jenis patogen ( virus/bakteria/kulat), yang dalam hal ini, kita maksudkan adalah bakteria penyebab jerawat. segala toksin yang dikeluarkan oleh bakteria tadi juga akan dineutralkan oleh Ig G.

2. selain Ig G, dalam colostrum juga, ada TRANSFER FACTOR (TF). fungsi TF adalah sebagai 'pemandu' kepada semua sistem imun dalam badan. TF juga bertindak sebagai 'perakam imeh kuman' dan mengarahkan sel2 imun, membunuh kuman, DENGAN CEPAT, tanpa sempat kuman itu membuat onar pada kita.

maka, ini adalah antara faktor kenapa BIO REJUV dapat mengecutkan jerawat, dengan SEMULAJADI, dan SELAMAT. tak perlu BAHAN KIMIA/PENGELUPASAN, cukup dengan sistem, mengarahkan sel2 imun badan bekerja.

3. KENAPA BIO REJUV DAPAT MEMBUAT PERUBAHAN DALAM MASA 2 MINIT? ini benar! kesan dapat dilihat dalam 2 minit pertama.

ini kerana, dalam BIO REJUV ada FOSFOLIPID. so what? mesti ada yang tanya. kan? TAHUKAH ANDA, MEMBRAN SEL TUBUH KITA, HAMPIR KESELURUHANNYA, terdiri dari FOSFOLIPID?

kalau anda belajar sains, mesti ingat kan? jadi apabila sel kita sendiri dah diperbuat dari fosfolipid, JADI APAKAH MASALAHNYA kalau BIO REJUV dapat masuk dan meresap ke sel untuk bertindak dengan pantas?

BIO REJUV tercipta dari kebijakan PENGOLAHAN SAINS dan PERUBATAN.

JIKA ANDA ADA KEMUSYKILAN/ NAK DEBAT, sila sms atau call saya 019-9920617 DR ZATIL.

Saya hanya menyarankan yang TERBAIK, SELAMAT, HALAL , DAN BERNILAI UNTUK WANG ANDA.

seterusnya, terserah anda untuk menyipan jerawat2, jeragat2, di muka tu.... :)

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...